lørdag 27. juni 2009

Helg

Da ble jeg altså da ikke hjemme alene i helgen. Jørgen bestemete seg for å ikke dra til Mantorp, men heller å ta turen til Oppdal sammen med noen kammerater på noe slags bilopplegg. Det betyr at han kommer hjem utpå ettermiddagen, og planen min om å male går ut.
Jørgen mener nemlig at vi over-hodet ikke trenger å pusse opp noe mere nå, så jeg holder altså på å pusse opp huset i smug... Men jeg tror jammen meg han driver å pusser opp bilen sin i smug også... Han har sagt i flere måneder nå at den er ferdig, likevell kommer det store pakker i posten og han tilbringer fortsatt mange timer i garasjen:-)

Ellers så skal jeg jobbe i helga. Har tidligvakt i dag og sent i morgen, så det blir litt helg likevell. Tror kanskje vi får grill-gjester i kveld, og da blir det nok en pils eller to til maten. Jeg elsker grilling! Ikke grillmaten, men stemninga med å grille. Så jeg håper gjestene dukker opp i løpet av kvelden.

God helg alle sammen!

Ingen kommentarer: