onsdag 2. september 2009

Mangelfull oppdatering

Siden det var så lenge siden jeg hadde oppdatert siden glemmte jeg masse selvfølgelig.

Sander er blitt skolegutt og trivest kjempe godt. Han syns det er litt slit med leksene, men det er også litt stas. Tenk at "litjgut`n" min er blitt skolegutt!

Jonas er blitt 1 ÅR!!! Siden det ble utdrikkningslag på bursdagen hans hadde vi stort selskap uka etter. Alle faddere, besteforeldre og tante og onkler ++ var her. Storstas for Jonas som virkelig var i storform!

Vi har fått også endelig fått katteongen fra Nordvik. Det er en søt lite grå skippskatt (katt med ekstra klo), og det nye familiemedlemmet har vært så heldig å fått navn av Sander, så hun heter Poiliti Millitær Slettnesskjæret. Forkortelsen blir med andre ord PMS. Heldig med den... Så nå er vi altså da stolte eiere av en stykk Mo-fruen og en stykk PMS...

Minstemann i huset er for tiden syk, og hjemme fra barnehagen. Han er skikkelig forkjøla med feber, snørr og hoste. Og for å toppe det hele holder han på å få to nye tenner. Resultatet er en veldig grinete Jonas som ikke vil sove. Det som er litt koselig midt oppe i dette, er at han faktisk har sittet litt på fanget og halvsovet. Det er sjelden vare siden han er så aktiv. Så det har vært litt koing i det siste, noe både Jørgen og jeg setter pris på:-)

Og til slutt har jeg kostet på hobbyen min, vi har nemlig invistert i en 47" flatskjerm som nå gir meg enda bedre grunn til å fortsete å dyrke hobbyen min. Kupp!
Det nye innkjøpet bunner i at vi har pusset opp kjellestua så barna skal få sin egen stue med tv og leker. Kjellerstua er snart ferdig nå, og det blir kjempefint!

Da tror jeg jeg har fått med det meste:-)

Ingen kommentarer: